Skip to main content
MenyStäng

Nå nätköpare via försändelseuppföljningen

Postis försändelseuppföljningssida har massor av besökare, vilket gör att den även är en utmärkt plats för annonsering.

För vem lämpar sig tjänsten?

Marknadsföring till kunder som väntar på en beställning är ett bra sätt att erbjuda förmåner, att få kunden att köpa mer och att stärka kundrelationen.

Fördelar

På försändelsekodsidan visas din annons för alla som besöker sidan. Du kan även efter beställningen aktivera de kunder som använder försändelseuppföljningen.

Det finns två olika sätt att annonsera i försändelseuppföljningen. En annons på startsidan, där man anger försändelsekoden, är ett utmärkt sätt att nå alla som besöker sidan. På försändelseuppföljningssidan kan du däremot på nytt nå de kunder som redan gjort en beställning. På detta sätt kan du säkerställa att kunden även beställer i fortsättningen, till exempel genom att aktivera kunden med hjälp av en tävling eller genom att erbjuda en rabattkod för nästa beställning.

  • 29 miljoner sidvisningar under år 2017

  • Över 60 procent använde en mobil enhet