Skip to main content
ValikkoSulje

Mainosta palvelujasi muuttajille sähköisellä muuttoilmoituslomakkeella

Helpota muuttajan arkea ja tavoita muuttavat asiakkaasi, kun he miettivät muuton yhteydessä uusittavia tai päivitettäviä palveluja.

Kenelle palvelu sopii?

Mainostaminen muuttoilmoituslomakkeella toimii, kun haluat tarjota muuttoon liittyviä palvelujasi helpottamaan muuttostressiä.

Hyödyt

Tavoitat omat muuttavat asiakkaasi sekä parannat asiakaspitoa tai tavoittelet uusia asiakkaita. Voit näkyä asiakkaillesi ennen kilpailijoita.

Muutto saa ihmiset paitsi hankkimaan palveluja ja ostamaan tuotteita, se tuo myös mahdollisuuden tavoittaa uusia asiakkaita ja vahvistaa suhdetta nykyisiin. Lähes jokainen suomalainen ilmoittaa muutostaan Postille ja maistraatille muuttoilmoituslomakkeella, jonka voi täyttää joko paperisena tai verkossa sähköisesti. Voit tarjota muuttoon liittyviä palvelujasi suoraan sähköisellä muuttoilmoituslomakkeella ja samalla helpottaa muuttajan stressiä. Sähköisellä muuttoilmoituslomakkeella voit tavoittaa omat muuttavat asiakkaasi ja parantaa siten asiakaspitoa tai tavoitella uusia asiakkaita. Eri alojen palveluntarjoajien mainospaikat ryhmitellään muuttoilmoituslomakkeen vahvistussivulla toimialoittain. Mikäli haluat näkyä lomakkeella omille asiakkaillesi ennen kilpailijoita, voit ostaa näkyvyyden erikseen.

  • Suomessa muuttaa noin 700 000 taloutta vuosittain eli noin 15 % Suomen väestöstä.
  • Muuttajista jopa 80 % tekee muuttoilmoituksen sähköisesti.
  • Mainonnan hinnoittelu perustuu transaktioihin, joten maksat tuloksista.
  • Tutustu myös muihin palveluihin, joilla tavoitat muuttajat.

Muuttoilmoituslomakkeen mainospaikat

Sähköisen muuttoilmoituslomakkeen vahvistussivun mainospaikat ovat tavallisista bannerimainoksista poiketen palvelullisia elementtejä, jotka auttavat muuttajaa kiireen keskellä.

Mainospaikkojen hyödyt

  • Tavoitat henkilöt, jotka ovat aidosti muuttamassa, sillä mainospaikat näkyvät vasta muuttoilmoituksen lähettämisen jälkeen
  • Parannat asiakaspitoa ja palvelukokemusta, kun nykyinen sopimus on helppo siirtää uuteen osoitteeseen
  • Tavoitat muuttajan juuri silloin, kun hän miettii muuttoon liittyviä palveluja
  • Saat brändillesi näkyvyyttä muuttajien keskuudessa, mutta maksat vain tuloksista transaktiopohjaisen hinnoittelun kautta
  • Tavoitat omat muuttavat asiakkaasi ja parannat asiakaspitoa tai tavoittelet uusia asiakkaita. Voit näkyä omille asiakkaillesi ennen kilpailijoita.

Näin mainospaikat toimivat

  • Muuttaja täyttää sähköisen muuttoilmoituslomakkeen Postille ja maistraatille. Jopa 80 prosenttia Suomessa muuttavista tekee muuttoilmoituksen verkossa.
  • Muuttoilmoituslomakkeen vahvistussivulla muuttoilmoituksen lähettäneelle tarjotaan mahdollisuutta hoitaa kätevästi myös muut muuttoon liittyvät palvelut kotivakuutuksesta sähkösopimukseen.
  • Muuttajan klikatessa mainosta hänet voidaan ohjata yrityksen verkkokauppaan tai muuttaja voi pyytää yritykseltä yhteydenottoa. Esimerkiksi sähköyhtiö voi ostaa mainospaikan, johon tuodaan muuttoilmoituksesta esitäytettynä muuttajan nimi ja puhelinnumero. Muuttajan painaessa "Pyydä yhteydenottoa" yritykselle lähetetään muuttajan tiedot, jolloin se voi soittaa muuttajalle ja tarjota sähkösopimusta.
  • Näkyvyyttä voi ostaa myös maakunnittain, jolloin mainos näkyy esimerkiksi vain Uudellemaalle muuttaville.

Näy omille asiakkaillesi ensimmäisenä

Eri alojen palveluntarjoajien mainokset ryhmitellään toimialoittain sähköisen muuttoilmoituslomakkeen vahvistussivulla. Yrityksesi on kuitenkin mahdollista ostaa parempaa näkyvyyttä omien asiakkaidesi keskuudessa premium-mainospaikalla, joka näytetään sivulla ensimmäisenä. Tämä parantaa asiakaspitoa, kun omia asiakkaita voidaan puhutella eri tavalla ja helpotetaan sopimuksen siirtämistä uuteen osoitteeseen.