Skip to main content
ValikkoSulje

Asiakasrekisterin päivityksellä pidät tiedot ajan tasalla

Meiltä saat tarpeidesi mukaan joko kertapäivityksen tai jatkuvan ratkaisun asiakasrekisterisi päivittämiseen.

Kenelle palvelu sopii?

Jos olet jo asiakkaamme, selvitä kuluttajarekisterisi osoitteiden tai puhelinnumeroiden tila maksuttomalla kuntotestillä Postin Kontakti-palvelussa. Jos haluat päivittää rekisterin ajan tasalle heti, voit tehdä senkin.

Hyödyt

Ajantasaiset asiakastiedot ovat tulosta tuottavan asiakkuusmarkkinoinnin ja myynnin edellytys. Kun nimi- osoite- ja puhelinnumerotiedot ovat kunnossa, asiakaskohtaaminen tehostuu ja viestisi kohdentuu paremmin.

Noin neljäsosa asiakasrekisterin tiedoista vanhenee joka vuosi muun muassa muuttojen, kuolemien ja nimenvaihdosten takia. Rekisterin päivityksessä saat asiakkaidesi muuttuneet nimi-, osoite- ja puhelinnumerotiedot sekä tiedon kuolleista, alaikäisistä ja duplikaateista.

  • Noin 25 % asiakastiedoista vanhenee joka vuosi

  • GDPR velvoittaa rekisterinpitäjää ylläpitämään asiakastiedot ajantasaisina

  • Postilla on maan paras tarjonta henkilörekistereiden päivityksiin

  • Testaa rekisterisi kunto maksuttomalla kuntotestillä

  • Päivityksen yhteydessä voit myös rikastaa asiakastietoja

Posti on kuluttajarekistereiden päivityspalveluiden ykkönen

Posti on osoitetietojen ammattilainen, joka tuntee Suomen ja suomalaiset. Meillä on kokemusta koneellisista osoitepäivityksistä yli 25 vuotta. Osoitepalvelujamme hyödyntää noin 300 yritysasiakasta kuukausittain. Käytämme tietolähteinä muun muassa Väestötietojärjestelmää (VTJ), Ajoneuvoliikennerekisteriä (Trafi), Postin omaa postinsaajarekisteriä ja puhelinnumerotietokantaa.

Kertapäivitys

Tiedätkö ovatko asiakasrekisterisi osoitetiedot ja puhelinnumerot ajan tasalla? Testaa rekisterisi kunto ilmaiseksi ja tilaa kertapäivitys rekisteriisi.

Jatkuva päivitys

Huolehdimme, että asiakasrekisterisi tiedot ovat aina ajan tasalla automaattisesti. Välitä muutokset rekisteriisi sekä lataa päivitetyt tiedot silloin, kun sinulle sopii.

Päivityksen yhteydessä on helppoa rikastaa asiakasrekisteriä erilaisilla asiakastietoon kiinnitettävillä lisätiedoilla. Rikasteet voivat kertoa esimerkiksi henkilön demografisista tiedoista tai käyttäytymisestä. Rikasteilla lisäät asiakasymmärrystä ja kohdennat markkinointiviestintää entistäkin tehokkaammin.