Skip to main content
ValikkoSulje
Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu

Henkilöasiakaspalvelun yhteystiedot

Palvelunumero

Lähetyksen seuranta, tilaaminen ja neuvonta 0600 94320 (1,84 €/vastattu puhelu + pvm/mpm)

  • Lähetyksen seuranta ma-la 9-16

  • Kotiinkuljetustilaukset ma-pe 8-18, la 9-16

  • Lähilaatikon tilaus ma-pe 9-16

  • Postimerkkien tilaus ma-pe 9-16

  • Kirje- ja pakettineuvonta ma-pe 9-16

Reklamaatiot, laskutus ja sopimusasiointi

0100 85160 (pvm/mpm)

  • Reklamaatiot, laskutus ja sopimusasiointi ma-pe 9-16

  • OmaPostissa maksetut muut kuin Postin laskut ma-pe 9-16

  • Valitse kohdan 1 alta "Lähetyksestä tai muusta Postin palvelusta"

Postin palvelupisteet

Noin 1 400 palvelupistettämme tarjoavat kuluttajille ja yritysasiakkaille palvelut postin lähettämiseen, vastaanottamiseen ja asiointiin. Keskitymme posteissa palvelemaan sinua ja muita asiakkaitamme paikan päällä, siksi posteihimme ei voi soittaa.

Muut yhteystiedot

Katso pääkonttorin ja tytäryhtiöiden yhteystiedot

Y-tunnus

Y-tunnus 1531864-4, ALV rek., VAT-tunnus FI15318644

Posti Group Oyj on merkitty kaupparekisteriin ja harjoittaa arvonlisäveron alaista toimintaa.

Puhelujen ja viestien tallentaminen

Liike- tai palvelutapahtuman niin edellyttäessä Posti Group Oyj tallentaa puheluja ja viestejä varmistaakseen puhelun tai viestin sisällön. Tallenteita käytetään asiakkaan ja Posti Group Oyj:n oikeuksien ja oikeusturvan varmistamiseksi. Tallenteita voidaan hyödyntää myös henkilöstön sisäisessä koulutuksessa asiakaspalvelun kehittämiseksi ja laadun parantamiseksi. Tallenteita ei käytetä muihin tarkoituksiin eikä luovuteta Posti Group Oyj:n ulkopuolelle muuten kuin lain nojalla.

Chat
  • OnlineHenkilöasiakkaiden asiakaspalvelu
  • OnlineYritysasiakkaiden asiakaspalvelu